مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 13:052018-10-22دانش

محمدی: باید دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد به تحصیل شان ادامه دهند


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دانشگاه آزاد باید اشتباه پیش آمده در پذیرش دانشجویان ورودی سال 1397 را حل کند، - گفت: باید این دانشجویان به تحصیل شان ادامه دهند چون دانشگاه آزاد ظرفیت های علمی و سخت افزاری و نرم افزاری لازم را دارد.

داوود محمدی در گفت وگو با ایسنا، در واکنش به اشتباه ایجاد شده در پذیرش دانشجویان واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اظهار کرد: مقام تصمیم گیری در دانشگاه آزاد تصمیمی گرفته که نتیجه آن اعلام دانشجویان برای ثبت نام در دانشگاه آزاد و حتی گرفتن پول از آنها بوده است، لذا این که اکنون به آنها گفته شده که سرکلاس حاضر نشوند توجیه پذیر نیست.

وی ادامه داد: اگر این فرد مسئول اشتباهی در تصمیم گیری اش انجام داده است باید مورد مواخذه قرار گیرد اما این ارتباطی به دانشجو ندارد و نمی توان به آنها اعلام کرد که حق تحصیل ندارند.

باید این دانشجویان تحصیل شان را ادامه دهند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دانشگاه آزاد ظرفیت لازم برای پذیرش این دانشجویان را دارد، اظهار کرد: ممکن است آنها این موضوع را مطرح کنند که باید به لحاظ علمی افرادی با توان علمی مناسب انتخاب شوند حال این که طبق نرم جهانی دانشگاه ها رده بندی علمی مختلف می شوند پس این ایراد که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: باید دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد به تحصیل شان ادامه دهند

محمدی: باید دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد به تحصیل شان ادامه دهند