مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 12:352018-10-22بين الملل

یک مسئول عراقی: بیش از 300 هزار زائر ایرانی از گذرگاه زرباطیه وارد عراق شده اند


مدیر گذرگاه مرزی زرباطیه با اشاره به فراهم بودن امکانات و خدمات برای زائرین حسینی اعلام کرد که تا کنون بیش از 300 هزار زائر ایرانی از این گذرگاه وارد عراق شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عاطف ناجی، مدیر گذرگاه مرزی زرباطیه در استان واسط عراق امروز(دوشنبه) در گفت وگو با برنامه مشوار الصباح که رادیو المربد آن را پخش می کند گفت: بیش از 300 هزار زائر ایرانی تا کنون از مرز زرباطیه وارد عراق شده اند.

وی افزود: فعالیت ما برای استقبال از بیشترین تعداد ممکن از زائران ادامه دارد و ادارات مربوطه برای تسهیل روند ورود زائران به عراق تلاش می کنند.

مدیر گذرگاه زرباطیه همچنین گفت که تمام امکانات امنیتی، بهداشتی و خدماتی فراهم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این نیز یک منبع امنیتی در منطقه فجر از توابع استان ذی قار اعلام کرد که تاکنون 60 هزار زائر ایرانی معادل با روزانه 6 هزار زائر طی 10 روز اخیر وارد عراق شده اند.

دستگاه های امنیتی برای تسهیل روند عبور و مرور این زائران و مطمئن شدن از ویزاهای آنان برای خدمت رسانی از طریق مواکب تلاش می کنند.

براساس این گزارش میلیون ها زائر عراقی و خارجی برای احیای مراسم اربعین حسینی در شرایط امنیتی و خدماتی گسترده به صورت پیاده عازم کربلا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول عراقی: بیش از 300 هزار زائر ایرانی از گذرگاه زرباطیه وارد عراق شده اند

یک مسئول عراقی: بیش از 300 هزار زائر ایرانی از گذرگاه زرباطیه وارد عراق شده اند