مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 12:012018-10-22سياسي

کاهش 10 هزار میلیاردی درآمد های شهرداری در سال آینده پیش بینی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با موضوع بررسی کلیات لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران با حضور سکینه اشرفی، - رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر گفت:: می توان پیش بینی کرد که در سال آینده، 10 هزار میلیارد از درآمد شهرداری که مربوط به بخش شهرسازی است، از بین برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با موضوع بررسی کلیات لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران با حضور سکینه اشرفی، معاون شهردار و مرتضی الویری، محمود میرلوحی، حسن رسولی، مجید فراهانی و بهاره آروین، اعضای کمیسیون و کارشناسان حوزه برنامه ریزی برگزار شد.

سید حسن رسولی در این جلسه گفت:: سه دیدگاه در خصوص کلیات لایحه برنامه در شورای شهر وجود دارد که اکثریت شورای شهر معتقدند که کلیات برنامه باید رد شده و لایحه به شهرداری بازگردانده شود.

وی اضافه کرد: در مقابل دوستان شهرداری انتظار دارند که شورا همراهی کرده و برنامه به همین شکل تصویب شود که البته چنین دیدگاهی، هوادار چندانی در میان اعضای شورای شهر ندارد.

رسولی با اشاره به راه حل بینابینی برای مواجهه با برنامه توضیح داد: گزینه میانی این است که قابلیت بالقوه برای مقاوم سازی برنامه ارائه شده فعلی وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 هزار میلیاردی درآمد های شهرداری در سال آینده پیش بینی می شود

کاهش 10 هزار میلیاردی درآمد های شهرداری در سال آینده پیش بینی می شود