مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:352018-10-22اقتصادي

دلار کوتاه آمد، لوازم یدکی نه/عصر رونق پارکینگ های خانگی


وقتی اعتراض کامیوندارها به وضعیت موجودشان مطرح می شود، یکی از نکاتی که حتما به آن اشاره می کنند، افزایش قیمت لوازم یدکی است، البته گلایه از افزایش قیمت لوازم یدکی تنها مختص کامیوندارها نیست و تمامی دارندگان خودرو در این حوزه دل پر دردی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفت ماهه اخیر اقتصاد کشور بواسطه نوسانات قیمت ارز آسیب دید و فراز و فرود قیمت ارز به افزایش قیمت اجناس منتهی شد.

هیچ کالایی را نمی توان در کشور یافت که در بازار گرانتر از قبل نشده باشد و البته خدمات نیز از این افزایش قیمت جا نمانده اند و متاسفانه برخی نیز تمام تلاش خود را می کنند تا از این نمد کلاهی برای خود بدوزند و قیمت اجناس یا خدمات خود را به هر شکل بالا ببرند.

در این میان تنها مصرف کنندگان نیستند که از وضعیت موجود افزایش قیمت ها گله مندند، فروشندگان خرد و آنان که خدمات شان به اقلامی همچون لوازم یدکی ماشین وابسته است از افزایش قیمت ها گلایه دارند و خواستار مدیریت قیمت ها هستند، چراکه افزایش قیمت ها باعث کاهش توان خرید مصرف کنندگان کالا و خدمات از سویی و افزایش نرخ خدمات از سوی دیگر شده است و این افزایش قیمت در درازمدت نه تنها به سود فروشنده و اصناف خدماتی نیست که به ضرر آنها نیز هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار کوتاه آمد، لوازم یدکی نه/عصر رونق پارکینگ های خانگی

دلار کوتاه آمد، لوازم یدکی نه/عصر رونق پارکینگ های خانگی