مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:352018-10-22اقتصادي

هکرهای کدام کشور در پشت پرده سرقت میلیون ها ارز دیجیتالی ایستاده اند؟


گفته می شود گروهی از هکرهای مستقر در کره شمالی میلیون ها دلار از چندین صرافی ارزهای دیجیتالی در جهان را به سرقت برده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که بازار ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیار داغ شده است، وب سایت ها، حساب های کاربری و پلت فرم های بسیاری برای استخراج بیت کوین یا بیت کوین ماینینگ ایجاد شده است تا بتوانند با استفاده از آنها به خرید و فروش و مبادلات تجاری کلان اقدام کنند .

از طرفی دیگر، استقبال بی نظیر کاربران جهانی از ارزهای رمزپایه فرصت خوبی را برای هکرها و مجرمان سایبری فراهم آورده است تا بتوانند با هک حساب های کاربری آنها و نفوذ به پلتفرم صرافی های ارزهای دیجیتالی، از طریق حملات سایبری گسترده مبالغ هنگفتی را به سرقت ببرند.

متخصصان و کارشناسان فعال در شرکت امنیت سایبری CipherTrace آمریکا پس از بررسی های انجام شده به تازگی اعلام کرده بودند که هکرها توانسته اند در 9 ماه گذشته با هک و نفوذ به پلتفرم های صرافی و مراکز تبادل ارزهای رمزپایه، 927 میلیون دلار که نزدیک به یک میلیارد دلار را به سرقت ببرند که این رقم در مقایسه با سال گذشته 2017 میلادی، با یک رشد و افزایش قابل ملاحظه 25 درصدی مواجه بوده است.

حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده از سوی مجله بیت کوین نشان می دهد که گروه لازارس که با عنوان کبرای پنهان نیز شناخته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هکرهای کدام کشور در پشت پرده سرقت میلیون ها ارز دیجیتالی ایستاده اند؟

هکرهای کدام کشور در پشت پرده سرقت میلیون ها ارز دیجیتالی ایستاده اند؟