مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:302018-10-22سياسي

تعزیرات و سازمان حمایت برای اربعین در فرودگاه ها مستقر می شوند


در نشست هماهنگی طرح اربعین مقرر شد نمایندگان سازمان های تعزیرات و حمایت به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات در فرودگاه ها مستقر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در این باره اظهار کرد: نشست طرح نظارتی اربعین با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و همکار در انجام این طرح برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد تمامی اقدامات با رویکرد پیشگیرانه انجام شود اما با تخلفات نیز به سرعت و با قاطعیت برخورد شود.

رایگانی با اشاره به اینکه این طرح به دنبال پرونده سازی نیست، تصریح کرد: هدف ایجاد وضعیتی آرام و بدون تخلف در شان زوار اباعبدالله الحسین (ع) است و تمامی افراد مجری این طرح به عشق خدمت به مردم و بدون تعطیلی از 28 مهرماه لغایت 18 آبان ماه سال جاری به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و شکایات مردم رسیدگی می کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: وزارت کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان هواپیمایی، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، انجمن صنفی دفاتر مسافرتی ایران، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و ستاد خدمات سفر در این طرح نظارتی با هم همکاری و تعامل ویژه ای برقرار کرده اند و حتی مقرر شده نمایندگان این دستگاه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات و سازمان حمایت برای اربعین در فرودگاه ها مستقر می شوند

تعزیرات و سازمان حمایت برای اربعین در فرودگاه ها مستقر می شوند