مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:152018-10-22دانش

برای توسعه جهشی کرمانشاه به مشارکت نخبگان نیاز داریم


برای توسعه جهشی استان نیازمند حضور و مشارکت نخبگان هستیم.

- استاندار کرمانشاه گفت: برای توسعه جهشی استان نیازمند حضور و مشارکت نخبگان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوشنگ بازوند در نشست با رییس، معاونین و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه رازی با بیان اینکه برای توسعه استان نیازمند جهش بر محور دانایی هستیم، اظهار داشت: همواره بر تشکیل جلسات مستمر با حضور دانشگاهیان و نخبگان برای کمک به روند توسعه ای استان تاکید داشته ام و ضرورت حضور نخبگان برای کمک به توسعه استان کاملاً احساس می شود.

وی با بیان اینکه استان از یک عقب ماندگی ناشی از 8 سال جنگ و دیگر مسائل رنج می برد، گفت: استان کرمانشاه در 8 سال جنگ، فرصت توسعه را از دست داد و هم اکنون شاخص های استان شاخص های قابل قبول و مناسبی نیستند و حتی نگران کننده هم هستند، لذا برای جبران این عقب ماندگی ها نیازمند یک جهش چه در حوزه سخت افزاری و چه در حوزه نرم افزاری هستیم.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: باید با مشورت و حضور دانشگاهیان این جهش در استان صورت گیرد، لذا برای حرکت توسعه ای و جهش استان، دانشگاهیان و نخبگان خیلی می توانند کمک حال استان باشند.

بازوند از کرمانشاه به عنوان یک استان ثروتمند نام برد و گفت: این استان در حوزه های مختلف دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار خوبی است که برای توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه جهشی کرمانشاه به مشارکت نخبگان نیاز داریم

برای توسعه جهشی کرمانشاه به مشارکت نخبگان نیاز داریم