مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 11:002018-10-22بين الملل

معاون وزیر خزانه داری آمریکا: امیدواریم صادرات نفت ایران کاهش یابد


در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن درقبال تهران، معاون وزیر خزانه داری آمریکا ابراز امیدواری کرد که تحریم های این کشور علیه ایران موجب کاهش چشمگیر صادرات نفت جمهوری اسلامی شود.

- معاون وزیر خزانه داری آمریکا: امیدواریم صادرات نفت ایران کاهش یابد در ادامه رویکرد خصمانه واشنگتن درقبال تهران، معاون وزیر خزانه داری آمریکا ابراز امیدواری کرد که تحریم های این کشور علیه ایران موجب کاهش چشمگیر صادرات نفت جمهوری اسلامی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیگال مندلکر معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی که به اراضی اشغالی سفر کرده است در گفت وگو با نشریه گلوبز در پاسخ به سوالی درباره سیاست اعلامی این کشور برای به صفر رساندن خرید نفت از ایران و اینکه آیا تحریم های واشنگتن تغییراتی در ایران ایجاد کرده است، مدعی شد که این تحریم ها در طول چند ماه گذشته تغییری بزرگ به وجود آورده و به ارز ایران آسیب زده است.

وی گفت که انتظار می رود تحریم های نفتی نیز موجب کاهش چشمگیر صادرات نفت ایران شود.

مندلکر همچنین در پاسخ به سوالی درباره تحریم جدید آمریکا علیه نیروهای بسیج ایران و افراد و شرکت های وابسته به آن، به تکرار ادعاهای بی اساس واشنگتن پرداخت و گفت که این سازمان پیش از این نیز تحت تحریم های حقوق بشری آمریکا قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر خزانه داری آمریکا: امیدواریم صادرات نفت ایران کاهش یابد

معاون وزیر خزانه داری آمریکا: امیدواریم صادرات نفت ایران کاهش یابد