مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 10:212018-10-22سياسي

کلیات برنامه سوم توسعه شهر تهران در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با موضوع بررسی کلیات لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران با حضور سکینه اشرفی، - کلیات برنامه سوم توسعه شهر تهران در کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با موضوع بررسی کلیات لایحه برنامه سوم توسعه شهر تهران با حضور سکینه اشرفی، معاون شهردار و مرتضی الویری، محمود میرلوحی، حسن رسولی، مجید فراهانی و بهاره آروین، اعضای کمیسیون و کارشناسان حوزه برنامه ریزی برگزار شد.

حسن رسولی، نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه که اداره جلسه را برعهده داشت، حضور اشرفی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی شهرداری را با توجه به سوابق خوب وی در حوزه برنامه ریزی توسعه ای در کشور، مغتنم شمرد و گفت: امیدواریم با توجه به شناختی که از حوزه برنامه ریزی در ایشان وجود دارد، شاهد بهبود روش های برنامه ریزی در حوزه مدیریت شهری باشیم.

رسولی در ادامه، با اشاره به نکاتی که کارشناسان و اعضای شورای شهر در خصوص برنامه مطرح می کنند، افزود: بهترین دیدگاهی که وجود دارد این است که در ظرف مدت مشخصی برنامه بازآرایی شده و اشکالاتی که اعضا به آن مطرح می کنند، برطرف و با همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات برنامه سوم توسعه شهر تهران در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد

کلیات برنامه سوم توسعه شهر تهران در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد