مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 10:102018-10-22اجتماعي

سفری به مقصد عشق و دلدادگی، آری کربلا...


از سال 90 پیاده روی اربعین جنبه عمومی پیدا کرد و شاید بتوان گفت به فرهنگی در بین ایرانیان تبدیل شد؛ به گونه ای که آن ها هم مانند سایر مسلمانان در سراسر جهان به عشق اباعبدالله از هفته های قبل اربعین حسینی بار سفر بسته و راهی سرزمین عشق و شهادت می شوند تا .

- برپایی 69 موکب قزوین برای خدمت رسانی به زائران کربلا مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین گفت: درمجموع در پیاده روی امسال 69 موکب از استان قزوین در ایران و عراق به زائران خدمت ارائه خواهند داد و این در حالی است که در سال گذشته 52 موکب برپاشده بود.

سعید خورشیدی مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، اظهار کرد: چهار موکب قزوین در عوارضی زنجان، شهرهای آبگرم، آوج و مهران برپاشده است و از زائران اباعبدالله الحسین (ع) پذیرایی می کنند.

وی ادامه داد: در نجف اشرف چهار موکب از استان پذیرایی و اسکان را انجام می دهد و علاوه بر آن برنامه های فرهنگی ازجمله سخنرانی، مداحی و پخش فیلم های سه بعدی ماجرای کربلا اجرا خواهد شد.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان قزوین ابراز کرد: بین راه نجف تا کربلا نیز 9 موکب استان خدمت به زائران را بر عهده دارند؛ همچنین در شهر کربلا 10 موکب قزوین پذیرایی، اسکان و اجرای برنامه های فرهنگی را در دستور کار خود دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری به مقصد عشق و دلدادگی، آری کربلا...

سفری به مقصد عشق و دلدادگی، آری کربلا...