مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:552018-10-22سياسي

با پیوستن به CFT پول کنترل نشده در سیستم بانکی نخواهیم داشت


یک حقوقدان با اشاره به تصویب لایحه الحاق به CFT در مجلس گفت: با پیوستن به این گونه کنوانسیون ها دیگر پول های کنترل نشده در سیستم بانکی نداریم و می توانیم مبدأ و منشأ آنها را رصد کنییم.

- با پیوستن به CFT پول کنترل نشده در سیستم بانکی نخواهیم داشت یک حقوقدان با اشاره به تصویب لایحه الحاق به CFT در مجلس گفت: با پیوستن به این گونه کنوانسیون ها دیگر پول های کنترل نشده در سیستم بانکی نداریم و می توانیم مبدأ و منشأ آنها را رصد کنییم.

نعمت احمدی در گفت وگو با ایسنا، با مثبت ارزیابی کردن تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) توسط مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جهان امروز در همه امور خصوصاً اقتصاد جهان به هم پیوسته ای است و زمانی می توانیم در جامعه جهانی جایگاه خودمان را داشته باشیم و حفظ کنیم که بتوانیم از نعمات اقتصاد به هم پیوسته دنیا فارغ از مرزها و تصمیم سازی ها مانند یک خانواده مشترک سود ببریم که در این راستا باید به یک سری الزامات اقتصادی در جهان پایبندی نشان دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اولین بار دولت های صنعتی گروه 8، NGO اقتصادی را تشکیل دادند که بر اساس آن عملکرد دولت ها در رابطه با پول هایی که وارد اقتصادشان می شود شفاف باشد و این مبالغ سالم بوده و ناشی از قاچاق اسلحه، مواد مخدر و پولشویی های دیگر نباشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پیوستن به CFT پول کنترل نشده در سیستم بانکی نخواهیم داشت

با پیوستن به CFT پول کنترل نشده در سیستم بانکی نخواهیم داشت