مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:502018-10-22فرهنگي

تاثیرگذاری یک فیلم فارغ از ژانر آن است / مستند ـ کوتاه را دریابید


عضو هیات انتخاب بخش مستند در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران این رویداد را مهم و تأثیرگذار خواند و بر لزوم توجه به محتوای کیفی این بخش تأکید کرد.

- تاثیرگذاری یک فیلم فارغ از ژانر آن است / مستند ـ کوتاه را دریابید عضو هیات انتخاب بخش مستند در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران این رویداد را مهم و تأثیرگذار خواند و بر لزوم توجه به محتوای کیفی این بخش تأکید کرد.

شیرین برق نورد، جشنواره را امکانی مثبت در راستای نمایش آثار فیلم کوتاه دانست و در این باره به ایسنا گفت: به نظر من جشنواره ها باعث دستیابی به شرایط بهتر در عرصه فیلم سازی نمی شوند.

در واقع این جشنواره امکان نمایش قابلیت های فیلم کوتاه در بیان روایت های داستانی یا مستند از اجتماع امروز ایران را فراهم می کند.

او افزود: مخاطبان این جشنواره، با دیدن فیلم هایی که امکان دیدن آن ها را کمتر در فضاهای دیگر دارند، می توانند تجربه ای متفاوت از مواجه با فیلم کوتاه و تأثیرگذاری آن داشته باشند.

عضو هیئت انتخاب بخش مستند در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ادامه داد: از نکات مثبت این جشنواره می توان به تداوم حضور و جدیت آن اشاره کرد که آن را تبدیل به یکی از مهم ترین رویدادهای عرصه فیلم کوتاه در ایران کرده است و به همین دلیل همیشه با استقبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری یک فیلم فارغ از ژانر آن است / مستند ـ کوتاه را دریابید

تاثیرگذاری یک فیلم فارغ از ژانر آن است / مستند ـ کوتاه را دریابید