مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:402018-10-22سياسي

بازبینی دولت در سیاست های حوزه مسکن و بازآفرینی شهری


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست دولت در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری به ویژه بافت فرسوده مغایر با خواسته و مطالبه مردم است و انتظار می رود در این سیاق بازبینی شود.

- صدیف بدری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بعد از گذشت 7 ماه تازه دولت به یادش افتاده تا برای بازآفرینی شهری به ویژه احیای بافت فرسوده منابعی را اختصاص دهد در حالی که در بسیاری از استان های سردسیر وقت و فرصت کار به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه بهتر بود زودتر این تفاهمنامه بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه انجام می شد، خاطرنشان کرد: در حالی که وزیر راه و شهرسازی استعفا داده عقد چنین توافقنامه هایی دردی را از مردم دوا نکرده بلکه نوعی دهن کجی به خواست به حق مردم در حوزه مسکن و بازآفرینی شهری است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در 6 سالی که از عمر دولت یازدهم و دوازدهم می گذرد هیچ اقدام مثبت و روبه جلویی در حوزه مسکن آن هم به شکل پایدار انجام نشده چرا که دولت معتقد است حوزه مسکن نمی تواند اشتغال پایدار داشته باشد.

بدری گفت: این ادعا در حالی است که بیش از 180 نوع شغل مستقیم مرتبط با حوزه مسکن است و رونق منطقی این بخش می تواند به فعال شدن کارخانجات و واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی دولت در سیاست های حوزه مسکن و بازآفرینی شهری

بازبینی دولت در سیاست های حوزه مسکن و بازآفرینی شهری