مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:402018-10-22پزشكي

سوخاری های ترد و کم چرب با امواج فراصوت


امواج اولتراسوند یا فراصوت، امروزه کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف پیدا کرده اند.

پژوهشگران به منظور معرفی بیشتر این امواج کاربردی، - امواج "اولتراسوند" یا فراصوت، امروزه کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف پیدا کرده اند.

پژوهشگران به منظور معرفی بیشتر این امواج کاربردی، تأثیر آن ها را در بهبود فرآورده های سوخاری در صنایع غذایی مورد مطالعه قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فراصوت شامل امواج صوتی و ارتعاشات مکانیکی است که در سرتاسر محیط های جامد، مایع و گاز با فرکانسی بیشتر از محدوده شنوایی انسان انتشار می یابند.

امواج فراصوت به عنوان یک فناوری نوین با کاربردی ایمن و اقتصادی، با کارایی بالا و بدون هیچ گونه مخاطره ای برای محیط زیست شناخته شده اند.

این امواج، مزایای اساسی نسبت به سایر روش های تجزیه ای و تکنیک های مورد استفاده برای کنترل عملیات مربوط به فرایند تولید موادغذایی دارند.

به اعتقاد محققان امواج فراصوت، برخلاف روش های دیگر به کار گرفته شده در فرآوری مواد غذایی که اغلب تخریبی و وقت گیر بوده و نیاز به نیروی کار زیاد، آماده کردن مقادیر زیادی نمونه و همچنین وجود سیستم هایی که نور را از خود عبور می دهند دارند، نیازی به آماده سازی نمونه نداشته، دقیق و نسبتاً ارزان است و می تواند به سرعت کمتر از یک ثانیه به طور غی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخاری های ترد و کم چرب با امواج فراصوت

سوخاری های ترد و کم چرب با امواج فراصوت