مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:402018-10-22بين الملل

نگاهی به داستان نیمه تمام واکسن HPV


در افغانستان، فلج اطفال هنوز ریشه کن نشده است چون خیلی ها هستند که می گویند «واکسن فلج اطفال توطئه ای برای عقیم کردن بچه هاست».

همین طور سال هاست که مروجان بهداشت تلاش می کنند در کشورهای جنوب صحرای افریقا استفاده از کاندوم را برای جلوگیری از انتقال ایدز .

- در افغانستان، فلج اطفال هنوز ریشه کن نشده است چون خیلی ها هستند که می گویند واکسن فلج اطفال توطئه ای برای عقیم کردن بچه هاست .

همین طور سال هاست که مروجان بهداشت تلاش می کنند در کشورهای جنوب صحرای افریقا استفاده از کاندوم را برای جلوگیری از انتقال ایدز جا بیندازند اما هنوز موفقیتشان در برابر پیشروی ایدز چشم گیر نیست چون کسانی هستند که استفاده از کاندوم را توطئه ای برای جلوگیری از بچه دار شدن در افریقا می دانند و معتقدند دولت های متخاصم می خواهند از این راه بر منابع این کشورها مسلط شوند.

نمونه هایی از این نوع برخورد با سیاست های بهداشتی نه کم است نه محدود به کشورهای جهان سوم؛ حتی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا هم در طول رقابت های انتخاباتی علیه واکسیناسیون بچه ها سخنرانی کرده است.

حدود 20 سال از شکل گیری جنبش علیه واکسن سه گانه می گذرد؛ جنبشی که از پدر و مادرها می خواهد از تزریق واکسن سه گانه به بچه ها خودداری کنند و آن را عامل بروز اوتیسم معرفی می کند؛ در نتیجه، در سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به داستان نیمه تمام واکسن HPV

نگاهی به داستان نیمه تمام واکسن HPV