مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:152018-10-22سياسي

ظریفیان: حاکمیت نشان دهد برای رفع مشکلات عزمی جدی دارد


یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه فضای ذهنی منفی جامعه باید مدیریت شود، گفت: مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما باید فضای ذهنی جامعه مدیریت شود تا امید مردم زنده نگه داشته شود.

- از سویی حاکمیت هم باید نشان دهد برای رفع مشکلات عزمی جدی دارد.

غلامرضا ظریفیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ما عادت کرده ایم که با گزاره های منفی پیرامون خود را توصیف کنیم، اظهار کرد: شرایط کشور سخت بوده و مشکلات هم جدی است، اما جامعه هم به لحاظ روانی شرایط را سخت تر از آنچه که هست می بیند و همه در یک فضای منفی گفت وگو می کنند.

وی در ادامه افزود: باید واقعیات بیان شود در برخی زمینه ها مشکلات سخت است ولی جامعه هم فضای ذهنی مضاعفی را فراهم کرده است.

از ابتدای روز تا انتهای شب همه حتی در صدا و سیما با گزاره های منفی صحبت می کنند و تصورات ذهنی هم واقعیات عینی را خواهد داشت.

البته نباید بر امور واهی تکیه کرد ولی در بسیاری از زمینه ها نیز چه در زندگی شخصی، چه مسائل اجتماعی مواردی وجود دارد که می توان بر آن تکیه کرد.

نخبگان، جامعه شناسان مدیران جامعه و رسانه ها باید در این زمینه ها کار کنند تا فضای ذهنی منفی مضاعفی که جامعه دارد کاهش یابد و جامعه همه مسائل را منفی نبیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریفیان: حاکمیت نشان دهد برای رفع مشکلات عزمی جدی دارد

ظریفیان: حاکمیت نشان دهد برای رفع مشکلات عزمی جدی دارد