مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:112018-10-22دانش

بازدید از بنادر کشتی سازی هدف انجمن علمی در رشته دریا است/ مشکل مالی داریم


علی نصراله پور دبیر انجمن علمی دانشکده دریا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن در دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجویان دانشکده دریا بنابر رشته تحصیلی دو سال در تهران و دوسال در بندر عباس مشغول تحصیل می شوند و همچنین اعضای .

- دبیر انجمن هلمی دانشکده دریا گفت: بنابر رشته تحصیلی و فعالیت در شهر بندرعباس بازدید از بنادر کشتی سازی از اهداف انجمن است تا دانشجویان بیشتر با این حوزه آشنا شوند.

علی نصراله پور دبیر انجمن علمی دانشکده دریا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معرفی این انجمن در دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجویان دانشکده دریا بنابر رشته تحصیلی دو سال در تهران و دوسال در بندر عباس مشغول تحصیل می شوند و همچنین اعضای انجمن 4 نفر در بندر عباس و 3 نفر در تهران در انجمن علمی فعالیت دارند، افرادی که در انجمن علمی تهران فعالیت دارند نیز با انجمن علمی کل در ارتباط هستند و به امور دانشجویان رسیدگی می کنند.

وی با اشاره به فعالیت انجمن علمی در دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: بنابر رشته تحصیلی و فعالیت در شهر بندرعباس بازدید از بنادر کشتی سازی از اهداف انجمن است تا دانشجویان بیشتر با این حوزه آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از بنادر کشتی سازی هدف انجمن علمی در رشته دریا است/ مشکل مالی داریم

بازدید از بنادر کشتی سازی هدف انجمن علمی در رشته دریا است/ مشکل مالی داریم