مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 09:102018-10-22اجتماعي

تعطیلی مدارس نوبت صبح امروز استان ایلام در همه ی مقاطع تحصیلی


طوفان شدید دیشب در مهران باعث شکستن درختان، ابگرفتگی معابر، فرو ریختن دیوار برخی منازل و خسارت به ماشین های شهروندان و زوار شد.

در پی بروز این طوفان رییس ستاد مرکزی اربعین از زائران خواست به طرف مهران نیایند و استاندار ایلام از تعطیلی مدارس، - مساجد برای امدادرسانی و اسکان به حادثه دیدگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از باز شدن محور ایلام – مهران خبر داد.

نورالله دلخواه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه محورهای استان باز است و مشکل تردد در مسیر ایلام – مهران نیز بر طرف شده و تردد در آن جریان دارد.

همچنین سرهنگ رضا همتی زاده ، رییس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به بارندگی های دیشب و بنا به ضرورت و جهت استفاده از تونل اربعین به منظور توزیع بار، تونل اربعین بازگشایی و مردم می توانند از مسیر ایلام – اسلام آباد تونل اربعین به سمت شهرستان ایوان حرکت کنند.

دیشب طوفان، همراه با گرد و غبار در مهران برای تردد زائران مشکلاتی را ایجاد و به موکب ها و برخی تأسیسات دیگر آسیب وارد کرد.

زائران به طرف مهران نیایند رییس ستاد مرکزی اربعین دیروز(یکشنبه 29 مهرماه)هم چنین از زائران خواست اگر چنانچه در کرمانشاه و دیگر مسیرهای منتهی به ایلام هستند حتماً در این استان ها توقف داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس نوبت صبح امروز استان ایلام در همه ی مقاطع تحصیلی

تعطیلی مدارس نوبت صبح امروز استان ایلام در همه ی مقاطع تحصیلی