مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1397 ساعت 07:002018-10-22سياسي

FATF برای انجام ارزیابی به ایران مهلت داده/ روال قانونی در حال انجام است


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا دادن مهلت به ایران از سوی گروه ویژه اقدام مالی(FATF) برای انجام ارزیابی از سوی آن ها صورت گرفته وگرنه ایران براساس روال قانونی پروسه مربوط به بررسی و تصویب لوایح چهارگانه را انجام می دهد.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا دادن مهلت به ایران از سوی گروه ویژه اقدام مالی(FATF) برای انجام ارزیابی از سوی آن ها صورت گرفته وگرنه ایران براساس روال قانونی پروسه مربوط به بررسی و تصویب لوایح چهارگانه را انجام می دهد.

کمال دهقانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تصمیم گروه ویژه اقدام مالی در تمدید تعلیق ایران از فهرست کشورهای مشمول اقدامات سخت مقابله مالی و بانکی اظهار کرد: در حال حاضر ساختارهای کشور ما کار خود را انجام می دهند.

دولت برای الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم تعهد داده بود و چند سال بعد از تعهد اولیه کمیسیون های مجلس خصوصا کمیسیون امنیت ملی وارد بررسی موضوع شد.

جلسات مکرری با حضور حقوقدانان و نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد و همه این ها برای رعایت مصالح ملی بوده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای پیوستن به کنوانسیون ها باید بتواند از منافع کشور دفاع کند و با حق شرط یا تحفظ تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

FATF برای انجام ارزیابی به ایران مهلت داده/ روال قانونی در حال انجام است

FATF برای انجام ارزیابی به ایران مهلت داده/ روال قانونی در حال انجام است