مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 23:052018-10-21ورزشي

برنز سنگین وزن جهان به هادی رسید/ 2 برنز ایران در پایان 4 وزن نخست


پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران با برتری مقابل کشتی گیر روس به مدال برنز جهان رسید تا تیم ملی کشتی آزاد ایران با 2 برنز یزدانی و هادی، پنجمی یخکشی و حذف حسین خانی در 4 وزن نخست به کار خود پایان دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 در بوداپست پایتخت مجارستان، پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران و دارنده 2 مدال طلای بازی های آسیایی در دیدار رده بندی به مصاف آنزور خزریف از روسیه رفت و در پایان با نتیجه 11 بر 2 به برتری رسید و مدال برنز جهان را بر گردن آویخت.

هادی در حالی این مبارزه را با پیروزی پشت سر گذاشت که با جنگندگی و تلاش زیاد کشتی گیر روس را از نفس انداخت و بارها با زیرگیری از حریف موفق شد وی را در خاک خود بنشاند و در نهایت به این پیروزی ارزشمند برسد.

*غول کشی هادی در بوداپست! هادی که در گروه بسیار سختی قرار گرفته بود، پیش از این در مبارزه نخست روبرت باران از لهستان و دارنده مدال برنز اروپا را مقتدرانه و با نتیجه یازده به صفر شکست داد.

وی در ادامه در کشتی دوم برابر ابراهیم سعیدوف دارنده مدال برنز المپیک ریو از بلاروس 11 بر 2 پیروز شد و به یک چهارم نهایی رسید.

هادی در یک چهارم نهایی نیز در مصافی نفسگیر دست به کار بزرگی زد و به عنوان اولین ایرانی توانست طاها آکگول قهرمان المپیک ریو و دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنز سنگین وزن جهان به هادی رسید/ 2 برنز ایران در پایان 4 وزن نخست

برنز سنگین وزن جهان به هادی رسید/ 2 برنز ایران در پایان 4 وزن نخست