مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 16:102018-10-21سياسي

آمادگی کامل خراسان رضوی برای ارائه خدمات به زائران دهه پایانی صفر


تمامی دستگاه های اجرایی و نهادها، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی برای ارائه خدمات شایسته به زائران دهه پایانی ماه صفر آمادگی کامل را دارند.

- استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی و نهادها، آستان قدس رضوی و بخش خصوصی برای ارائه خدمات شایسته به زائران دهه پایانی ماه صفر آمادگی کامل را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان همزمان با نخستین سالگرد افتتاح رادیو زیارت ضمن تقدیر از تمامی کارکنان و دست اندرکارانی که در شکل گیری و راه اندازی این رادیو دخیل بوده اند، گفت: رسالت اصلی این رادیو، پیام رسانی در حوزه فرهنگ رضوی و زیارت است.

وی افزود: رادیو زیارت در طول سال یک ماموریت دارد و در مناسبت های خاص ماننداربعین و دهه آخر صفر ماموریتی ویژه تر دارد که آن هم پیام رسانی و ارائه اطلاعات مورد نیاز به زائران و نیز ارتقا فرهنگ زیارت است.

وی عنوان کرد: مشهد مقدس سالانه میزبان بیش از 31 میلیون زائر داخلی و خارجی است که این رادیو می تواند نقش به سزایی در نهادینه کردن فرهنگ میزبانی و ارائه سیره و منش امام رضا (ع) عهده دار باشد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه طی یکسال گذشته شاهد ارتقا کیفی و محتوایی برنامه های رادیو زیارت بوده ایم، گفت: رادیو زیارت می تواند مقدمه ای برای راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل خراسان رضوی برای ارائه خدمات به زائران دهه پایانی صفر

آمادگی کامل خراسان رضوی برای ارائه خدمات به زائران دهه پایانی صفر