مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 16:052018-10-21دانش

افتتاح «آزمایشگاه بازی سازی» در دانشگاه فردوسی


آزمایشگاه بازی سازی با هدف آماده سازی دانشجویان برای ورود به صنعت بازی در دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول رمضانیان، سرپرست آزمایشگاه بازی سازی دانشگاه فردوسی، در خصوص آزمایشگاه بازی سازی دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: این آزمایشگاه دانشجو را در سال اول با انجام 20 بازی تمرینی و در سال دوم با تولید یک بازی کامل برای ورود به صنعت بازی آماده می کند.

وی برنامه های آینده این آزمایشگاه را برگزاری کارگاه ملی بازی سازی، برگزاری دوره آموزشی نرم افزاری و بازی سازی آزاد، بستن قرارداد پروژه ها با سازمان های فرهنگی اعلام کرد.

عضو هیات علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی افزود: سطح بازی ها در سال اول آموزش 2D است و در سال دوم دانشجویان به صورت اختصاصی به تمرین 3D، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خواهند پرداخت.

هم اکنون گروه 8 نفره دانشجویی شامل دو دانشجوی کارشناسی ارشد و 6 دانشجوی کارشناسی در این آزمایشگاه مشغول به فعالیت هستند.

رمضانیان تاکید کرد: در آزمایشگاه بازی سازی دانشکده علوم ریاضی با تلاش های مصرانه دانشجویان علاقه مند به بازی سازی گام هایی در جهت ساخت و تولید بازی موبایل برداشته شده و نمونه هایی از این بازی ها با موتورهای بازی سازی قدرتمند ازجمله یونیتی تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح «آزمایشگاه بازی سازی» در دانشگاه فردوسی

افتتاح «آزمایشگاه بازی سازی» در دانشگاه فردوسی