مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 15:552018-10-21اقتصادي

عسل سمنان محصولی نزدیک به ارگانیک


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آغاز طرح سرشماری از زنبورستان های این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: - این طرح ملی سرشماری تا سوم آبان ماه در استان سمنان ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی شاه حسینی از وجود 48 هزار کلونی زنبورعسل در این استان خبر داد و گفت: به علت بارندگی های شدید اخیر در اکثر مناطق کشور مدت سرشماری تا تاریخ سوم آبان ماه تمدید شد.

وی با اشاره به ضرورت انجام طرح سرشماری به برخی اهداف اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: دستیابی به آمار درست و دقیق از تعداد زنبورستان های یکی از اهداف اصلی این طرح است و داشتن این آمار در آینده مبنای همه برنامه ریزی ها قرار می گیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از زنبورداران خواست تا سازمان جهاد کشاورزی استان را در اجرای این طرح یاری کرده و در مدت اجرای سرشماری از هر گونه جابه جایی خودداری کنند.

شاه حسینی از به کارگیری کارشناسان خبره در اجرای طرح سرشماری زنبورستان های استان سمنان خبر داد و ابراز امیدواری کرد این آمارگیری با کمترین خطا انجام شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بر اساس سرشماری سال گذشته 47 هزار و 959 کلونی زنبور عسل در این استان وجود دارد که زمینه اشتغال برای 135 نفر نیز از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسل سمنان محصولی نزدیک به ارگانیک

عسل سمنان محصولی نزدیک به ارگانیک