مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 14:352018-10-21سياسي

سیستم فعلی پرداخت تسهیلات، تولیدکنندگان را ورشکست می کند


متاسفانه یکی از مشکلات تولید کنندگان شبکه بانکداری است و همانگونه که مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با مسئولان سه قوه فرمودند نظام بانکداری باید اصلاح شود.

- دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: متاسفانه یکی از مشکلات تولید کنندگان شبکه بانکداری است و همانگونه که مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با مسئولان سه قوه فرمودند نظام بانکداری باید اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام سید رضا سیدحسینی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان بخش تولید استان با بیان این که شبکه بانکداری ما ناکارآمد است و در حمایت از تولیدکنندگان نیست، اظهار کرد: سیستم فعلی پرداخت تسهیلات، تولید کنندگان را به سمت ورشکستگی سوق می دهد.

وی افزود: با کمک نمایندگان مجلس و بانک مرکزی باید نحوه پرداخت و بازپرداخت تسهیلات، نحوه محاسبه سود و نوع قراردادها با تولید کنندگان و کشاورزان اصلاح شود.

سیدحسینی با انتقاد از عملکرد بانک ها، گفت: بانک ها فقط به فکر سودآوری هستند و در تسهیلاتی که می پردازند بین تولید کننده و غیرتولید کننده تفاوتی قائل نیستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان این که نگه داشتن درصدی از مبلغ تسهیلات که بر خلاف بخشنامه های بانک مرکزی نیز هست در برخی بانک ها همچنان انجام می شود، تصریح کرد: بانک ها برای دور زدن این قانون پیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم فعلی پرداخت تسهیلات، تولیدکنندگان را ورشکست می کند

سیستم فعلی پرداخت تسهیلات، تولیدکنندگان را ورشکست می کند