مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 14:212018-10-21سياسي

شهرداری مکلف به انتشار گزارش ارزیابی زیست محیطی پروژ ه های شهری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید آرش حسینی میلانی در نود و پنجمین جلسه شورای شهر در پیشنهادی مبنی بر انتشار وضعیت مجوز محیط زیستی و گزارشات ارزیابی زیست محیطی طرح الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات شهرسازی گفت: - در جلسه امروز شورای شهر تهران، در بررسی طرح الزام شهرداری تهران به انتشار اطلاعات شهر سازی، شهرداری موظف به انتشار گزارش ارزیابی زیست محیطی پروژه های شهری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید آرش حسینی میلانی در نود و پنجمین جلسه شورای شهر در پیشنهادی مبنی بر انتشار وضعیت مجوز محیط زیستی و گزارشات ارزیابی زیست محیطی طرح الزام شهرداری تهران به انتشار عمومی اطلاعات شهرسازی گفت: اکنون که شورا درصدد آن است که وضعیت مالی و پیشرفت فیزیکی پروژه های مهم شهری را در سامانه شفافیت منتشر کند، وضعیت مجوزهای محیط زیستی آنها را هم مشخص سازد.

وی ادامه داد: بعضی از پروژه های مربوط به حوزه شهرسازی مجوزهای محیط زیستی را دریافت کردند و برخی هم این مجوزها را دریافت نکرده اند و مجوز برخی پروژه ها هم مشروط است.

رییس کمیته محیط زیست با بیان اینکه برخی پروژه ها اثرات قابل توجه منفی ای بر وضعیت شهر تهران دارند، اظهار داشت: در صورتی که گزارش های ارزیابی زیست محیطی برای این پروژه ها تهیه شده باشد، این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مکلف به انتشار گزارش ارزیابی زیست محیطی پروژ ه های شهری شد

شهرداری مکلف به انتشار گزارش ارزیابی زیست محیطی پروژ ه های شهری شد