مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 14:202018-10-21ورزشي

یاوری: تورنمنت آری نخستین تجربه نونهالان برابر تیم های شرق آسیاست


سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران معتقد است حضور در تورنمنت آری گام موثری برای بالا رفتن تجربه بین المللی این تیم به خصوص در رقابت با تیم های شرق آسیا به شمار می رود.

- یاوری: تورنمنت "آری" نخستین تجربه نونهالان برابر تیم های شرق آسیاست سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران معتقد است حضور در تورنمنت "آری" گام موثری برای بالا رفتن تجربه بین المللی این تیم به خصوص در رقابت با تیم های شرق آسیا به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد یاوری، سرمربی تیم ملی نونهالان ایران درباره اردوی آماده سازی این تیم و اعزام به مسابقات 8 جانبه آری در کره جنوبی گفت: برنامه های آماده سازی تیم به خوبی پیش می رود و خوشبختانه دو مسابقه تدارکاتی هم با تیم های نوجوانانی که از کرج بودند برگزار کردیم.

در ادامه فهرست نفرات اعزامی به مسابقات کره جنوبی که 18 بازیکن خواهد بود روز سه شنبه اعلام می شود و دو روز پیش از آغاز رقابت ها وارد این کشور می شویم.

او اضافه کرد: حذف نام تعدادی از بازیکنان فعلی بسیار سخت است چرا که بین این 23 نفر واقعا فاصله زیادی وجود ندارد و همه اعضای تیم ما بازیکنان شایسته ای هستند با این وجود مجبوریم به دلیل محدودیت رقابت ها تنها با 18 بازیکن وارد مسابقات شویم که بر همین اساس فهرست نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوری: تورنمنت آری نخستین تجربه نونهالان برابر تیم های شرق آسیاست

یاوری: تورنمنت آری نخستین تجربه نونهالان برابر تیم های شرق آسیاست