مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 13:102018-10-21سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 مهر ماه


تشریح مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی از سوی رییس مجلس، ماموریت لاریجانی به عارف برای حل مشکل اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد، قرائت نامه معرفی وزرای پیشنهادی رییس جمهور به مجلس، - گلایه ها و انتقادها از دولت در معرفی وزرا، موافقت مجلس با کلیات طرح ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت زندان ها و .

از جمله مهمترین اخبار امروز (یکشنبه) بیست و نهم مهر 1397 مجلس شورای اسلامی هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست علی لاریجانی برگزار شد و بررسی طرح یک فوریتی ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان ها، بررسی طرح یک فوریتی اصلاح قانون بودجه و .

در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیر علنیی به در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تاکید شد.

با استعفای محمد شریعتمداری از وزارت صمت و عباس آخوندی از وزارت راه و شهرسازی در روز چهارشنبه هفته جاری (2 آبان) خبر داد.

ناطقین امروز مجلس عابدی: *** حسن کامران در جلسه علنی مجلس در جریان طرح سوال خود از وزیر نیرو در خصوص علت جاری نشدن حق آبه کشاورزان شرق اصفهان در رودخانه زاینده رود و به غارت رفتن حق آبه این کشاورزان با تاکید بر این که مدر ادامه کار مجلس، طرح یک فوریتیاصلاح قانون برنامه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 مهر ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز 29 مهر ماه