مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 12:552018-10-21سياسي

چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی فردا برگزار می شود


چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی روز دوشنبه (30 مهرماه) با سخنرانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

- چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی روز دوشنبه (30 مهرماه) با سخنرانی نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

به گزار ش ایسنا، چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی دوشنبه (30 مهرماه ) با سخنرانی مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور 400 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران آغاز به کار می کند.

در این دوره از سمپوزیوم که با محوریت روابط عمومی آینده برگزار می شود، 10 مقاله توسط سخنرانان برجسته داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه و انگلیس ارائه خواهد شد.

در نشست اول جنیفر هاردی (از انگلیس) با عنوان روابط عمومی آینده در مقیاس جهانی ، سیدمحمد موسوی و هوشمند سفیدی با عنوان روابط عمومی آینده، ویژگی ها و کاربردها ، احمد مهدیان با عنوان جایگاه آینده پژوهی در توسعه روابط عمومی و هادی خانیکی با عنوان الزامات روابط عمومی آینده در ایران سخنرانی خواهند کرد.

در نشست دوم نیز سیدرضا عاملی با عنوان نقش و کاربرد وب 3 در روابط عمومی آینده ، مهدی نادری منش با عنوان روابط عمومی آینده و فناوری BCI در تعاملات انسانی ، محمدمهدی فتوره چی با عنوان کارآمدی روابط عمومی در جامعه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی فردا برگزار می شود

چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی فردا برگزار می شود