مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 12:452018-10-21فناوري

اخاذی گوگل از اروپایی ها!


گوگل قصد دارد از تولیدکنندگان موبایل در اروپا به دلیل نصب پیش فرض اپلیکیشن های اختصاصی خود نظیر پلی استور و گوگل کروم 40 دلار به ازای هر دستگاه بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخباری که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده بود حاکی از آن است که گوگل قصد دارد از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی در اروپا برای استفاده از فروشگاه اینترنتی پلی استور حق امتیاز دریافت کند.

اما حالا بر اساس اسنادی که در وب سایت the verge منتشر شده است، می توان دریافت که تولیدکنندگان موبایل موظف خواهند بود برای قرار دادن فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور در گوشی های اندرویدی در اتحادیه اروپا مبلغ 40 دلار را بپردازند که در مجموع برای این شرکت های تولیدکننده مبلغ بسیار بالا و هنگفتی خواهد شد.

پس از آن که اتحادیه اروپا شرکت آمریکایی گوگل را تحت تاثیر فعالیت های انحصار گرایانه جریمه کرد، حالا این شرکت به نظر می رسد که تصمیم جدیدی را در خصوص رفتار و فعالیت در کشورهای اروپایی اتخاذ کرده است و اعلام کرده که قصد دارد از این پس از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی برای استفاده از پلت فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور حق امتیاز دریافت کند.

به نظر می رسد که این شرکت ها باید برای نصب مجموعه ای از برنامه های خدمات موبایلی گوگل که شامل فروشگاه اینترنتی و آنلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی گوگل از اروپایی ها!

اخاذی گوگل از اروپایی ها!