مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 12:402018-10-21سياسي

توصیه هایی راهگشا برای یک زیارت بامعرفت در اربعین حسینی


رییس سابق ستاد مردمی اربعین قزوین با اعلام اینکه هر کسی که نمی تواند در ایام اربعین به زیارت امام حسین(ع) برود حداقل یک قدمی برای این جریان بردارد، - رییس سابق ستاد مردمی اربعین قزوین با اعلام اینکه هر کسی که نمی تواند در ایام اربعین به زیارت امام حسین(ع) برود حداقل یک قدمی برای این جریان بردارد، گفت: ما امتی هستیم که برای زیارت امام حسین(ع) جان نثار می کنیم در این میان پول ارزشی ندارد؛ چرا که ما خواهان نشان دادن قدرت و صلابت امام حسین(ع) و اهل بیت به جهانیان هستیم.

حجت الاسلام سید مطهر سید علیزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، با اشاره به اینکه برای استفاده بهتر از این سفر باید به هدف زیارت اربعین توجه داشته باشیم، اظهار کرد: روی این موضوع فکر کنیم که این جریان برای چه و به دنبال چیست؟ در سفر اربعین فرازهای زیارت اربعین که یک صفحه بیشتر نیست را همراه داشته باشیم، ترجمه فرازها را بخوانیم و بر نکته های آن به ویژه فراز اصلی که یاری امام زمان(عج) است توجه و تفکر داشته باشیم.

نگاه کردن به زیبایی اربعین بر ایمان می افزاید و جلوه های ایمان مردم این گونه در اربعین بروز می کند، برای مثال فردی که پیاده و با پای تاول زده حرکت می کند ایمانش را نشان می دهد که تماشای آن ایمان را زیاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی راهگشا برای یک زیارت بامعرفت در اربعین حسینی

توصیه هایی راهگشا برای یک زیارت بامعرفت در اربعین حسینی