مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 12:352018-10-21ورزشي

یخکشی به رده بندی رسید/برد قاطع یزدانی در اولین مبارزه گروه بازنده ها


نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران راهی دیدار رده بندی کشتی آزاد قهرمانی جهان شد و حسن یزدانی نیز در وزن 86 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در گروه بازنده ها برابر حریف بلاروس به برد قاطع دست یافت.

- یخکشی به رده بندی رسید/برد قاطع یزدانی در اولین مبارزه گروه بازنده ها نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران راهی دیدار رده بندی کشتی آزاد قهرمانی جهان شد و حسن یزدانی نیز در وزن 86 کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در گروه بازنده ها برابر حریف بلاروس به برد قاطع دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان رقابت های مرحله شانس مجدد وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان محمد باقر یخکشی در وزن 61 کیلوگرم به مصاف ایوان گایدا از رومانی رفت و در پایان با برتری قاطع 11 بر یک راهی دیدار رده بندی شد.

یخکشی برای کسب مدال برنز امشب(یکشنبه) به مصاف جوزف کولون از آمریکا می رود.

حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها ابتدا به مصاف حاجی رجب اف از بلاروس رفت و در پایان در همان تایم نخست با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و راهی دور بعد گروه بازنده ها شد.

وی در دور بعد با کوئرالتا از کوبا و دارنده مدال نقره پان آمریکن کشتی می گیرد و اگر بتواند این مبارزه را به سود خود پایان دهد به دیدار رده بندی می رود و برای کسب مدال برنز به مصاف دارن کوروگلیف قهرمان اروپا 2017 از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یخکشی به رده بندی رسید/برد قاطع یزدانی در اولین مبارزه گروه بازنده ها

یخکشی به رده بندی رسید/برد قاطع یزدانی در اولین مبارزه گروه بازنده ها