مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 12:202018-10-21سياسي

نابودی 9 دهم از اندوخته های جانوری ایران طی نیم قرن اخیر


عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور با اشاره به اینکه ما طی نیم قرن اخیر 9 دهم اندوخته های جانوری خود را از دست داده ایم، تصریح کرد: -  متاسفانه هیچ قوانینی که نشان دهنده تغییر رویکرد به سمت حفظ ملاحظات محیط زیستی باشد در کشور وجود ندارد.

محمد درویش در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه جامعه ما همیشه به دانشجویان خود توجه کرده چرا که آن ها جز طبقه موثر کشورهستند، اظهار کرد: دانشجویان ثابت کردند که می توانند جنبش های خوبی را راه اندازی و هدایت کنند، یکی از راهکار هایی که بتوانیم محیط زیستی بهتر یا حرکت های اجتماعی خوب محیط زیستی را در بین مسئولین و مردم شاهد باشیم، استفاده از جامعه دانشجویی است.

وی تصریح کرد: اگر مردم بدانند که طبقه فرهیخته و دانشجویانشان فخر نفروخته و با دوچرخه تردد و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند، تاسیس باشگاه دانشجویی حامیان محیط زیست می تواند موثر باشد.

این فعال زیست محیطی خاطرنشان کرد: دانشجویان می توانند با فرهنگ سازی مناسب محیط زیستی رقابت عجیبی که در خرید خودروها و تاخت و تازهای خیابانی وجود داشته را کاهش دهند؛ بعلاوه مشکلات آلودگی هوا، ترافیک، آلودگی صوتی، کم تحرکی و هزینه های مرتبط با آن با کمک همین قشر به راحتی قابل حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی 9 دهم از اندوخته های جانوری ایران طی نیم قرن اخیر

نابودی 9 دهم از اندوخته های جانوری ایران طی نیم قرن اخیر