مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 12:002018-10-21حوادث

ضارب شهید باشقره به قید ضمانت آزاد بود


فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ضارب شهید باشقره دو ماه پیش توسط محیط بانان دستگیر شده و با ضمانت سند آزاد بود که مرتکب این قتل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ جمشید محبت خانی افزود: متأسفانه دو شهید اخیر از جلیقه ضدگلوله استفاده نکرده بودند و همین موضوع یکی از دلایل عمده شهادت آنان بود.

این جلیقه ها با تلاش فراوان تهیه شده و در اختیار محیط بانان قرار گرفته است تا جانشان را حفظ کند اما محیط بانان می گویند این جلیقه ها سنگین است و استفاده نمی کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی نیزاز همین جلیقه ها استفاده می شود،گفت: مدیران کل استان ها و فرمانده های یگان های حفاظت باید بر استفاده محیط بانان از جلیقه نظارت کنند زیرا این موضوع بسیار مهم و غیرقابل چشم پوشی است و حتی می تواند به قیمت جان یک محیط بان تمام شود.

وی در ادامه به شایعه عدم حفاظت کافی جلیقه ها به دلیل نداشتن سرامیک اشاره و اظهارکرد: این جلیقه ها در همین حالت فعلی نیز برای مبارزه با اسلحه کمری و ساچمه تا 100 درصد و برای حفاظت مقابل اسلحه شکاری تا 90 درصد محافظت دارد البته با صنایع دفاع برای دریافت سرامیک ها رایزنی داشته ایم.

هرچند سرامیک ها هم تنها ناحیه شکمی را حفاظت و البته جلیقه را سنگین تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضارب شهید باشقره به قید ضمانت آزاد بود

ضارب شهید باشقره به قید ضمانت آزاد بود