مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 11:502018-10-21اقتصادي

آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر در کشور


طبق آخرین اطلاعات موجود استان آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال زایی در سطح کشور قرارگرفته است.

- استاندار آذربایجان شرقی گفت: طبق آخرین اطلاعات موجود استان آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال زایی در سطح کشور قرارگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح آخرین وضعیت استان در جذب تسهیلات اشتغال گفت: آذربایجان شرقی در طرح اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر که شامل واحدهای صنعتی، تولیدی، کشاورزی و خدماتی در همه مناطق جغرافیای استان اعم از مناطق شهری و روستایی و شهرک های صنعتی می شود توانسته است با تصویب 196 طرح تولیدی اشتغال زا به مبلغ بیش از 4 هزار میلیارد ریال رتبه اول کشوری را در این طرح کسب کند.

وی با تأکید بر توجه به اجرای دقیق برنامه اشتغال فراگیر در سطح استان گفت: برنامه اشتغال فراگیر متمرکز بر توانمندسازی بنیه اقتصادی کشور از منظر تولید و بازار کار است که باقدرت در استان در حال اجراست.

خدابخش اظهار کرد: سیاست های ملاحظاتی و طرح های اشتغال زای دستگاه های اجرایی و نهادهای حمایتی و عمومی غیردولتی همسو با توسعه اقتصادی است که همه خود را موظف به اجرای دقیق این سیاست ها می دانیم و در همین راستا در استان آذربایجان شرقی پس از ابلاغ آیین نامه های مربوطه به هرکدام از طرح های اشتغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر در کشور

آذربایجان شرقی در صدر اعطای تسهیلات اشتغال فراگیر در کشور