مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 11:402018-10-21سياسي

صدور بیش از 50 هزار ویزا برای اربعین در استان کرمان


دبیر ستاد اربعین استان کرمان از صدور بیش از 50 هزار ویزا برای اربعین امام حسین(ع) در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال قبل 48 هزار نفر از استان کرمان در راهپیمایی اربعین شرکت کرده اند لذا تعداد زائرین در سال جاری نسبت به سال گذشته .

- دبیر ستاد اربعین استان کرمان از صدور بیش از 50 هزار ویزا برای اربعین امام حسین(ع) در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال قبل 48 هزار نفر از استان کرمان در راهپیمایی اربعین شرکت کرده اند لذا تعداد زائرین در سال جاری نسبت به سال گذشته تاکنون (28 مهرماه) 10 درصد بیشتر بوده است.

خلیل همایی راد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره آخرین وضعیت ثبت نامی های اربعین حسینی در استان کرمان گفت: تا صبح روز 28 مهرماه 53 هزار نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

وی از صدور بیش از 50 هزار ویزا برای اربعین امام حسین(ع) در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال قبل 48 هزار نفر از استان کرمان در راهپیمایی اربعین شرکت کرده اند لذا تعداد زائرین در سال جاری نسبت به سال گذشته تا کنون(28 مهرماه) 10 درصد بیشتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 50 هزار ویزا برای اربعین در استان کرمان

صدور بیش از 50 هزار ویزا برای اربعین در استان کرمان