مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 11:402018-10-21سياسي

طرح نظارتی ویژه اربعین در قزوین کلید خورد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از طرح تشدید نظارت با رویکرد پیشگیری در حوزه های سلامت و تغذیه و حمل ونقل در چارچوب صلاحیت ها و وظایف قانونی برای سفر اربعین و ایام زیارتی آخر ماه صفر در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود احمدی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و در پیش بودن حجم وسیع سفرهای زائرین حسینی طرح نظارتی ویژه اربعین و ایام زیارتی آخر ماه صفر، بر واحدهای صنفی مرتبط از بیست وهشتم مهرماه در استان قزوین آغاز شده و تا هجدهم آبان ماه ادامه دارد.

احمدی تأکید کرد: تعزیرات حکومتی آمادگی کامل برای برگزاری گشت های مشترک و رسیدگی به تخلفات علی الخصوص در حوزه های مرتبط را داشته و نسبت به رسیدگی سریع، قانونی و خارج از نوبت به تخلفات احتمالی اقدام لازم را معمول خواهد کرد.

وی ادامه داد: گشت های مشترک سازمان تعزیرات جهت برخورد با متخلفین در حال اجراست و جریمه های سنگین در انتظار متخلفین خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند موارد را به سامانه 135 و یا شماره 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ویژه اربعین در قزوین کلید خورد

طرح نظارتی ویژه اربعین در قزوین کلید خورد