مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 11:152018-10-21اجتماعي

رقابت های گروهی دانش آموزان جایگزین رقابت های فردی می شود


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای رقابت های فردی جای خود را به رقابت های گروهی می دهد گفت: رقابت ها باید جمعی باشد و ماهیت المپیادها تأکید بر این اصل مهم دارد تا دانش آموزان باهم شکست و پیروزی را تجربه و باهم زندگی کنند، - ورزش کنند و یاد بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد بطحایی در افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اظهار کرد: امروز همزمان با این مراسم نمادین، در مدارس سراسر کشور نیز دوره دیگری از المپیاد ورزشی درون مدرسه ای آغاز می شود.

باید فعالیت های تربیت بدنی و آمادگی جسمانی در مدارس به ویژه در مدارس دخترانه تقویت شود و در این خصوص جای کار بسیار زیاد است.

وزیر آموزش وپرورش بابیان اینکه یکی از سیاست هایی که در آموزش وپرورش بر اساس سند تحول بنیادین دنبال می شود این است که شایستگی ها و اختیارات مدارس افزایش یابد افزود: با مدرسه محوری می توان مسائل و مشکلات را چاره سازی کرد و در امور مدرسه باید خلاقیت به کار گرفته شود تا محیطی شاد و بانشاط برای دانش آموزان فراهم شود.

بطحایی تصریح کرد: خانواده ها مجموعه عظیمی از توانمندی ها هستند که این پتانسیل و ظرفیت زمانی به کار گرفته می شود که مدارس اختیارات بیشتری داشته باشند و اولیاء شما دانش آموزان ظرفیت ارزشمندی هستند که باید همسو با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های گروهی دانش آموزان جایگزین رقابت های فردی می شود

رقابت های گروهی دانش آموزان جایگزین رقابت های فردی می شود