مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 10:252018-10-21سياسي

هاشمی: مدیریت شهری نتوانسته انتظار شهروندان تهرانی را تأمین کند


رییس شورای شهر تهران عنوان کرد که مدیریت شهری نتوانسته با وجود گام های مثبت انتظار شهروندان تهرانی را تامین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در سخنان خود در ابتدای جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: با اتمام مهلت ارائه پیشنهادات اعضای شورا برای بررسی لایحه برنامه سوم توسعه، جمع بندی و بررسی پیشنهادات از سوی کمیسیون های تخصصی آغاز شده است.

وی با اشاره به رأی معنادار مردم و مشارکت آنها در مدیریت شهری، ادامه داد: باید فراتر از تبلیغات، ابتدا استانداردسازی را از ساختار و عملکرد مدیریت شهری آغاز کنیم؛ چرا که با یک سازمان فربه آلوده به رانت، موازی کار و ناکارآمد روبه رو هستیم که نمی تواند خدمات مناسبی را به شهروندان بدهد.

رییس شورای شهر تهران با بیان این که 14 ماه از حضور ما در شورای شهر می گذرد و دو شهردار از این شورا رای اعتماد گرفتند، گفت: در این مدت گام های موثری در راستای شفاف سازی و کاهش شهرفروشی انجام شده، اما این کارها نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند.

وی با بیان این که شهرداری تهران برای بهبود عملکرد و پاسخگویی به نیاز مردم باید تحول درونی داشته باشد و از معیارهای علمی به جای رویکردهای سلیقه ای استفاده شود، ادامه داد: پیکره مدیریت شهری تهران ناموزون، فربه، نامتوازن، سردرگم، کند و کدر است و با این وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: مدیریت شهری نتوانسته انتظار شهروندان تهرانی را تأمین کند

هاشمی: مدیریت شهری نتوانسته انتظار شهروندان تهرانی را تأمین کند