مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 09:352018-10-21سياسي

راهپیمایی هزاران برزیلی علیه بولسونارو، نامزد پیشروی جناح راست


هزاران تن از مردم برزیل روز (شنبه) در خیابان ها نسبت به نامزدی ژایر بولسونارو، کاندیدای پیشروی دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعتراض کرده و شعار او نه سر دادند.

- هزاران تن از مردم برزیل روز (شنبه) در خیابان ها نسبت به نامزدی ژایر بولسونارو، کاندیدای پیشروی دور نخست انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعتراض کرده و شعار "او نه" سر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جمعیت های گسترده ای در سائوپائولو، ریودوژانیرو، برازیلا و 24 شهر دیگر به خیابان ها و میادین اصلی شهرها آمدند.

این اتفاق درست یک هفته قبل از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برگزار شده که براساس نظرسنجی ها به احتمال زیاد بولسونارو پیروز آن خواهد بود.

بولسونارو که بسیاری از مردم برزیل را به خاطر تحسین دیکتاتوری نظامی سال های 1964 تا 1985 این کشور و مطرح کردن اظهارات توهین آمیز به هم جنس گرایان، زنان و سیاه پوست ها ناراحت و عصبانی کرده با کسب 46 درصد آرا توانست در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری برزیل که 7 اکتبر (15 مهر) برگزار شد، پیروز شود در حالی که فرناندو حداد، رقیب وی از حزب کارگر تنها 29 درصد آرا را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی هزاران برزیلی علیه بولسونارو، نامزد پیشروی جناح راست

راهپیمایی هزاران برزیلی علیه بولسونارو، نامزد پیشروی جناح راست