مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 09:162018-10-21اجتماعي

شادپیمایی عروسک ها در مناطق زلزله زده کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در ویژه برنامه شادپیمایی عروسک ها گروه های نمایشی مختلفی از سراسر کشور در شهرهای؛ - ویژه برنامه شادپیمایی عروسک ها همزمان با سالگرد زلزله کرمانشاه در شهر های کرمانشاه، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، در ویژه برنامه شادپیمایی عروسک ها گروه های نمایشی مختلفی از سراسر کشور در شهرهای؛ کرمانشاه، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب به اجرای برنامه می پردازند.

ویژه برنامه شادپیمایی عروسک ها به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار می شود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: برنامه ریزی انجام شده این شادپیمایی در هفته پایانی آبان 1397 برگزار خواهد شد.

فتاحی با بیان این که این نخستین شادپیمایی عروسکی در کرمانشاه است، گفت: به منظور برگزاری این شادپیمایی از گروه های نمایش عروسکی سراسر کشور دعوت شده که هفته آخر آبان به کرمانشاه سفر کنند.

مدیرکل کانون کرمانشاه، با اشاره به این که تاکنون گروه های نمایشی بسیاری برای حضور در این شادپیمایی اعلام آمادگی کرده اند، گفت: این شادپیمایی یک روز در سطح شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شادپیمایی عروسک ها در مناطق زلزله زده کرمانشاه

شادپیمایی عروسک ها در مناطق زلزله زده کرمانشاه