مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 07:552018-10-21اقتصادي

محدود شدن بیمه 8 میلیون نفر با بیمه های مختلف به یک بیمه


مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: نسخه نویسی الکتریکی از مهمترین طرح های اجرا شده در تکمیل روند بیمه سلامت در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حاج قاسمعلی در همایش گرامیداشت هفته بیمه سلامت در زاهدان با بیان این مطلب گفت: جایگزینی نسخه نویسی الکترونیکی به جای روش سنتی و دفترچه، تا کنون در استان های کرمان و اصفهان اجرا شده و به زودی در سیستان و بلوچستان هم آغاز خواهد شد .

قائم مقام معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سالانه 80 میلیارد تومان برای تهیه کاغذ دفترچه های بیمه هزینه می شود که اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک منجر به صرفه جویی قابل توجهی در این زمینه خواهد شد .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عملکرد فعلی بیمه در ایران همچنان به روش سنتی و با استفاده از اسناد کاغذی انجام می شود، طرح نسخه نویسی الکترونیک را در چند استان کشور آغاز کرد ه ایم .

وی تصریح کرد: هم اینک 40 میلیون نفر از مردم ایران زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد 23 میلیون نفر را روستاییان کشور تشکیل می دهند .

حاج قاسمعلی با بیان اینکه 6 میلیون نفر از افراد تحت پوشش این بیمه کارکنان دولت هستند، ادامه داد: عملکرد سازمان بیمه سلامت در طول سال 15 هزار میلیارد تومان است که فقط 10 درصد از آن از طریق دریافت حق بیمه تامین می شود و باقیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدود شدن بیمه 8 میلیون نفر با بیمه های مختلف به یک بیمه

محدود شدن بیمه 8 میلیون نفر با بیمه های مختلف به یک بیمه