مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1397 ساعت 02:452018-10-20دانش

سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت اقتصاد


فرهاد دژپسند که سال ها مدیریت بخش های اقتصادی کشور در سطح میانی و عالی را بر عهده داشته، گزینه اصلی حسن روحانی برای تصدی پست وزارت اقتصاد است و انتظار می رود امروز(یکشنبه) به مجلس معرفی شود.

- فرهاد دژپسند که سال ها مدیریت بخش های اقتصادی کشور در سطح میانی و عالی را بر عهده داشته، گزینه اصلی حسن روحانی برای تصدی پست وزارت اقتصاد است و انتظار می رود امروز(یکشنبه) به مجلس معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخشی از سوابق تحصیلی و کاری فرهاد دژپسند، به عنوان گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای سوابق تحصیلی فرهاد دژپسند 1) دکتری اقتصاد گرایش اقتصاد بین الملل دوره عالی تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی (1381) 2) کارشناسی ارشد برنامه ریزی سیستم های اقتصادی از دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی (1370) 3) کارشناسی اقتصاد نظری از دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی (1366) رساله های تحصیلی 1.

کارشناسی ارشد با عنوان بررسی تاثیر سوبسید کود شیمیایی بر تولید چغندر قند 2.

دکتری با عنوان عوامل موثر رشد اقتصادی ایران با تاکید بر نقش شاخص های توسعه انسانی سوابق شغلی و اجرایی دانشیار دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی دانشگاه شهید بهشتی ازآبان سال 1385 تاکنون رییس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه کشور از شهریور 1396 تا کنون معاون امور اقتصادی و هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت اقتصاد

سوابق تحصیلی و کاری گزینه پیشنهادی روحانی برای وزارت اقتصاد