مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 20:202018-10-20بين الملل

«تعداد مهاجران غیر قانونی آلمان بیش تر از آمار اعلام شده است»


روزنامه ولت آلمان با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدید داخلی کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد، به نظر می رسد که تعداد مهاجران غیر قانونی در آلمان بیش تر از شماری است که تاکنون اعلام شده است.

- تعداد مهاجران غیر قانونی آلمان بیش تر از آمار اعلام شده است روزنامه "ولت" آلمان با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدید داخلی کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد، به نظر می رسد که تعداد مهاجران غیر قانونی در آلمان بیش تر از شماری است که تاکنون اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آلمانی ولت در شماره امروز (شنبه) خود با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازداخلی جدید در کمیسیون اتحادیه اروپا در بروکسل نوشت: آلمان بر این نظر است که شمار حقیقی مهاجران غیر قانونی بیش تر از آنی است که از طریق داده های موجود ارائه شده است.

سخنگوی وزارت کشور آلمان به ولت گفته است، داده های موجود و آمار پلیس این نتیجه را به دست می دهد که ابعاد مهاجرت غیر قانونی به آلمان در برخی بخش ها روشن نیست؛ اگر چه نمی توان در این زمینه آماری قابل اطمینان و جدی ارائه داد.

به نوشته ولت، آلمان به صورت مستمر با ورود پرشمار مهاجران غیرقانونی روبروست؛ به گونه ای که هر روز 460 نفر در آلمان برای اولین بار تقاضای پناهندگی می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعداد مهاجران غیر قانونی آلمان بیش تر از آمار اعلام شده است»

«تعداد مهاجران غیر قانونی آلمان بیش تر از آمار اعلام شده است»