ماجرای یک بازی که از دل کتابخانه دانشگاه بیرون آمد/ ژانر وحشت به سبک «زار»گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیده آقاجانی؛ بدون شک یکی از بهترین ابزار برای سرگرمی در همه ادوار و اعصار و جوامع مختلف بازی ها بوده اند. بازی و سرگرمی از ابزار ابتدایی آغاز شد و حالا دیگر رنگ و بوی دیجیتال گرفته است. - ماجرای یک بازی که از دل کتابخانه دانشگاه بیرون آمد/ ژانر وحشت به سبک زار بازی به عنوان یکی از بخش های مهم زندگی روزمره افراد مبدل شده و جهت دهی به آن می تواند علاوه بر درآمدزایی بخش مهمی از انتقال فرهنگ از یک قوم به قوم دیگر یا از یک کشور به سایر کشور ها باشد. گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیده آقاجانی؛ بدون شک یکی از بهترین ابزار برای سرگرمی در همه ادوار و اعصار و جوامع مختلف بازی ها بوده اند. بازی و سرگرمی از ابزار ابتدایی آغاز شد و حالا دیگر رنگ و بوی دیجیتال گرفته است. نکته مهم در بازی ها انتقال یک فرهنگ است. با توجه به این که کودکان دهن خلاقی دارند و سرعت یادگیری و تاثیرپذیری در آن ها بیشتر است به عنوان جامعه هدف برای شرکت های بازی سازی محسوب می شوند. البته نباید از این امر هم به سادگی گذر کنیم که امروزه دیگر بازی ها مربوط به یک رده سنی خاص نیست و بسیاری از گیمر ها در دنیا بزرگسالان هستند. از زمان پیدایش رایانه ها کم کم بازی های هم سر و شکل جدیدی به خود گرفتند و بازی های رایانه ای به رقیبی جدی برای بازی های برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |