مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 17:402018-10-20حوادث

مطالعه و تهیه کتاب برای کتابخانه به جای حبس و شلاق تعزیری!


قاضی شعبه 103 دادگاه کیفری 2 شهرستان سلماس در ادامه احکام فرهنگ سازانه خود در اصلاح متهمین اینبار تهیه کتاب برای کتابخانه های عمومی و کتابخوانی را بجای حبس و شلاق تعزیری جایگزین کرد.

- مطالعه و تهیه کتاب برای کتابخانه به جای حبس و شلاق تعزیری! عکس خبر تزیینی است قاضی شعبه 103 دادگاه کیفری 2 شهرستان سلماس در ادامه احکام فرهنگ سازانه خود در اصلاح متهمین اینبار تهیه کتاب برای کتابخانه های عمومی و کتابخوانی را بجای حبس و شلاق تعزیری جایگزین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن مرادی اوجقاز قاضی شعبه 103 دادگاه کیفری 2 شهرستان سلماس پس ازرسیدگی به ماجرای فرد متهم در یک پرونده، او را به تحمل 6 ماه حبس و 50 ضربه شلاق تعزیری محکوم کرد اما با توجه به آموزه های جرم شناختی و کیفرشناختی نوین با مدنظر قرار دادن اعمال مجازات در راستای سیاست فردی کردن مجازات ها و ندامت متهم، پیش بینی اصلاح وی و فقدان سابقه مؤثر کیفری و جبران ضرر و زیان، فرد متهم را مکلف به اجرای احکام شامل تهیه کتب درسی برای کتابخانه عمومی شهید بهشتی به میزان ده جلد کتاب و مطالعه کتاب سازگاری با تغییرات زندگی و بهشت یا جهنم انتخاب با شماست و اخذ کتاب های مزبور از کتابخانه عمومی و خلاصه برداری از آن و ارائه خلاصه آن به واحد اجرای احکام کیفری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه و تهیه کتاب برای کتابخانه به جای حبس و شلاق تعزیری!

مطالعه و تهیه کتاب برای کتابخانه به جای حبس و شلاق تعزیری!