مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 17:252018-10-20اقتصادي

بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسب اربعین


همراه اول علاوه بر تخفیف در تعرفه رومینگ عراق در ایام اربعین حسینی، بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ بین الملل نیز ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام همراه اول ، مشترکانی که در ایام اربعین قصد سفر به عراق را دارند، می توانند با خرید بسته ترکیبی (مکالمه، پیامک و دیتا) و یا بسته های دیتای رومینگ بین الملل 8 روزه ویژه ایام اربعین، ضمن اطلاع از میزان استفاده از مکالمه و پیامک و دیتا، هزینه کمتری پرداخت کنند.

بسته ترکیبی ارائه شده به مبلغ 100 هزار تومان، شامل20 دقیقه مکالمه با ایران، 20 دقیقه مکالمه داخلی، 20 عدد پیامک و 100 مگابایت دیتا است.

بسته های اینترنت همراه نیز در 4 حجم 50 مگابایت (8 هزار تومان)، 100 مگابایت (14 هزار تومان)، 200 مگابایت (27 هزار تومان) و 400 مگابایت (48 هزار تومان) قابل خریداری است.

بسته های خریداری شده پس از پرداخت مبلغ، فعال و محاسبه مصرف حجم بسته به محض ورود به کشور عراق و اقدام به استفاده از تلفن همراه، آغاز می شود.

مدت زمان استفاده از بسته 8 روز بوده و این زمان از تاریخ خرید بسته شروع خواهد شد و توصیه شده مشترکان بسته را در آخرین روز خروج خود از ایران خریداری کنند.

مشترکان می توانند برای بررسی باقیمانده اعتبار بسته ها کد دستوری #630*1* را شماره گیری و در صورت پایان حجم بسته خریداری شده، بسته دیگری خری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسب اربعین

بسته های ترکیبی و دیتای رومینگ همراه اول به مناسب اربعین