مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 16:152018-10-20ورزشي

هادی قهرمان المپیک را از پا درآورد/ یخکشی در ثانیه آخر به رودریگز کوبایی باخت


پرویز هادی با پیروزی ارزشمند مقابل قهرمان المپیک، به نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان راه یافت اما باقر یخکشی برابر نفر سوم جهان از کوبا در حالیکه تا ثانیه پایانی 8 بر 6 پیش بود، - شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 در بوداپست مجارستان، پرویز هادی در یک چهارم نهایی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در مصافی نفسگیر با طاها آکگول قهرمان المپیک ریو و دارنده دو طلای جهان به برتری 3 بر 2 رسید و با این برد ارزشمند به نیمه نهایی وزن 125 کیلوگرم رسید.

هادی که آمادگی بسیار بالایی داشت توانست قهرمان المپیک را از نفس بیاندازد و در حالی که آکگول چند بار به پای راست هادی رسید اما کشتی گیر با غیرت ایران با آمادگی بالای بدنی پایش را از دستان آکگول درآورد و تسلیم نشد تا پیروز مسابقه شود.

هادی در این کشتی یک امتیاز به خاطر اخطار کم کاری به آکگول گرفت و یک بار هم به پشت حریفش رفت و او را در خاک نشاند.

اما محمد باقر یخکشی نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر بونه رودریگز دارنده مدال برنز جهان از کوبا به روی تشک رفت و در پایان و در حالیکه تا ثانیه پایانی 8 بر 6 پیش بود با کمرگیری به روی پل رفت و 10 بر 8 ناباورانه شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی قهرمان المپیک را از پا درآورد/ یخکشی در ثانیه آخر به رودریگز کوبایی باخت

هادی قهرمان المپیک را از پا درآورد/ یخکشی در ثانیه آخر به رودریگز کوبایی باخت