مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 15:402018-10-20اجتماعي

خودروی بدهکاران بالای یک میلیون تومان عوارض طرح ترافیک توقیف می شود


سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای به دارندگان خودروهایی که بدهی آنها بابت عوارض طرح ترافیک به بیش از یک میلیون تومان رسیده است، - هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع شهروندان و دارندگان خودروهای شخصی می رساند؛ در سال جاری تردد غیرمجاز در محدوده های طرح ترافیک و زوج و فرد (روزهای مخالف پلاک) صرفا موجب جریمه راهنمایی و رانندگی نمی شود و علاوه بر آن، بدهی عوارض خودرو به شهرداری را نیز به همراه خواهد داشت.

این موضوع باعث شده که شرایط برای رعایت کنندگان قانون آسان تر و برای متخلفان سخت تر شود.

با وجود آنکه در شش ماه اخیر اکثر شهروندان با ضوابط جدید طرح ترافیک آشنا شده و توانسته اند رفت و آمد خود به محدوده ها را با آن تطبیق دهند، متأسفانه برخی هنوز تصور می کنند ورود غیرقانونی به نفع ایشان است و صرفا موجب جریمه 20 هزار تومانی خواهد شد؛ حال آنکه در ضوابط جدید، جریمه جدا از عوارض تعریف شده است و متخلفان باید بدهی عوارض خود را نیز پرداخت کنند.

در این اطلاعیه آمده است که دارندگان خودروهایی که تاکنون به طور غیرمجاز در محدوده های طرح تردد داشته اند و بدهی آنها در حال اضافه شدن است، می توانند با مراجعه به سایت تهران من به نشانی my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی بدهکاران بالای یک میلیون تومان عوارض طرح ترافیک توقیف می شود

خودروی بدهکاران بالای یک میلیون تومان عوارض طرح ترافیک توقیف می شود