مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 15:052018-10-20بين الملل

بعیدی نژاد خواستار تقدیر رسانه های بین المللی از روزنامه گاردین شد


سفیر ایران در لندن خواستار توجه جدی رسانه ها و افکار عمومی بین المللی به افشاگری های اخیر روزنامه گاردین در در مقالات اخیرش درباره دخالت های خارجی به ویژه عربستان در رسانه ها و خبرگزاری های بین المللی شد.

- با اشاره به مقالات اخیر درباره افشای حمایت عربستان از برخی رسانه ها بعیدی نژاد خواستار تقدیر رسانه های بین المللی از روزنامه گاردین شد سفیر ایران در لندن خواستار توجه جدی رسانه ها و افکار عمومی بین المللی به افشاگری های اخیر روزنامه گاردین در در مقالات اخیرش درباره دخالت های خارجی به ویژه عربستان در رسانه ها و خبرگزاری های بین المللی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بعیدی نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: مقالات اخیر روزنامه گاردین در افشای دخالت های خارجی به ویژه عربستان در سیاست روزنامه ها، خبرگزاری های بین المللی و ایجاد و شکل دهی رسانه های فارسی زبان، باید به عنوان دفاع محکمی از روزنامه نگاری حرفه ای مورد تقدیر تمامی رسانه های معتبر بین المللی قرار گیرد.

روزنامه گاردین هفته گذشته گزارش کرد: نهاد ناظر بر رسانه های انگلیس، درباره اقدام شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال به دلیل مصاحبه با سخنگوی یک گروه افراطی جدایی طلب که از حمله تروریستی به شهر اهواز تمجید کرد، تحقیق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعیدی نژاد خواستار تقدیر رسانه های بین المللی از روزنامه گاردین شد

بعیدی نژاد خواستار تقدیر رسانه های بین المللی از روزنامه گاردین شد