مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1397 ساعت 15:052018-10-20ورزشي

حسین خانی کشتی برده را به باروز باخت/ هادی نفر سوم المپیک را از پا درآورد


مصطفی حسین خانی نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود برابر جردن باروز آمریکایی تن به شکست داد تا سریال شکست ناپذیری این کشتی گیر برابر کشتی گیران ایران کماکان باقی بماند.

- حسین خانی کشتی برده را به جردن باروز باخت/ هادی نفر سوم المپیک را از پا درآورد مصطفی حسین خانی نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود برابر جردن باروز آمریکایی تن به شکست داد تا سریال شکست ناپذیری این کشتی گیر برابر کشتی گیران ایران کماکان باقی بماند.

اما پرویز هادی در سنگین وزن با کسب دومین پیروزی به یک چهارم نهایی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 در مجارستان،در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی دارنده مدال برنز جهان در مبارزه دوم برابر جردن باروز چهره مطرح کشتی جهان از آمرکیا و دارنده 5 مدال طلای جهان و المپیک با نتیجه نزدیک 4 بر 3 شکست خورد تا سریال شکست ناپذیری باروز مقابل کشتی گیران ایران کماکان ادامه داشته باشد.

حسین خانی در حالی این مبارزه را شکست خورد که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 3 بر 3 و با توجه به اینکه امتیاز آخر را گرفته بود برابر باروز پیروز میدان بود اما در لحظات پایانی باروز موفق شد حسین خانی را به بیرون از تشک ببرد تا در نهایت 4 بر 3 پیروز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین خانی کشتی برده را به باروز باخت/ هادی نفر سوم المپیک را از پا درآورد

حسین خانی کشتی برده را به باروز باخت/ هادی نفر سوم المپیک را از پا درآورد